مرزبان کلش آف کلنز

حتما از این نامگزاری ما حسابی تعجب کردین . راستش ما بازی مرزبان رو توسعه دادیم و قادریم به زودی بازی مرزبان کوچک رو تحت نام فرمانده کوچک منتشر کنیم . بازی فرمانده کوچک بازی ای بسیار شبیه به بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) خواهد بود و بازی کن میتواند با دوستان خود در این بازی مبارزه کرده و یا متحد شود . بازی فرمانده کوچک به صورت استراتژیک و از نمای بالا به پایین ( Top Down ) پیاده سازی شده  و سبک آن با بازی مرزبان کوچک که به صورت سوم شخص پیاده سازی شده است بسیار متفاوت می باشد .

البته بازی فرماده کوچک به لحاظ گیم پلی و گرافیک کار با بازی کلش آف کلنز تفاوت های چشمگیری خواهد داشت . بازی فرمانده کوچک یک بازی قهرمان محور با قابلیت کنترل کامل کاراکتر قهرمان در محیط بوده و در ۲ جبهه متفاوت دفاع و حمله به صورت کاملا سه بعدی پیاده سازی شده است .یعنی کاربر در ۲ سبک دفاعی و تهاجمی بازی را دنبال خواهد نمود .درست در نقطه مقابل بازی کلش اف کلنز که کاربر با استفاده از افراد و تسلیحات بدوی به مبارزات خود میپردازد ، بازی فرمانده کوچک از سلاح های مدرن امروزی نظیر توپ و تانک و انواع جنگنده بهره میبرد .

نسخه بازی کلش آف کلنز مرزبان زمانی اماده انتشار میشود که اسپانسری قوی از آن حمایت نماید . در واقع ما انحصار بازی کلش اف کلنز مرزبان را کاملا واگزار خواهیم کرد . بزودی تصاویری از این بازی ارائه خواهد شد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

می خواهید به بحث وارد شوید؟
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.