پسرم کلاس اول دبستان است . چند روزیست که از من میخواست یک روزنامه دیواری برای دهه فجر درست کند .  ناچار با کمک خواهرم موفق شد تصاویر ساده ای را تهیه و رنگ آمیزی نماید . برای برخی هم یک خط کوتاه مطلب نوشت و کلی اسرار که باید به سلیغه خود مطالب را بچیند و بچسباند . در نهایت یک روزنامه دیواری با قابلیت جابجایی مغناطیسی یک شخصیت آدمک ایجاد شد .

من که از چیدمان موارد ناراضی بودم ناخودآگاه به فکر فناوری  Augmented Reality  افتادم . گفتم . میخوای روزنامه دیواریت آهنگ پخش کنه . یا یه کلیپ انقلابی نمایش بده . همه استقبال کردند و من دست به کار شدم .

از تک تک تصاویر کاغذ دیواری عکس گرفتم و برای هر یک اطلاعاتی در نظر گرفتم و نتیجه شد انچه در ویدیوی این صفحه میبینید .

کافیست نرم افزار WinKere را از کافه بازار دانلود کرده و بر روی تک تک تصاویر کاغذ دیواری نگه دارید . بعد از چند ثانیه اطلاعات مربوط به آن تصویر نمایش داده خوهد شد .

واقعیت افزوده یا AR فناوری جدیدیست که بزودی مصارف آموزشی اطلاعاتی بزرگی در آینده پیدا خواهد کرد .  با واقعیت افزوده میتوان اطلاعات را به زیبایی هرچه تمام تر به مخاطب ارسال نمود .

به زودی قصد داریم با استفاده از واقعیت افزوده بازی زیبایی را برای شما عزیزان تهیه کنیم . پس حتما ما رو دنبال کنید .

اگر می خواهید محتویات پنهان روزنامه دیواری رو ببینید Winkere رو از کافه بازار دریافت کنید و بعد از نصب ، اون رو بر روی تصاویر زیر نگه دارید . حتما بر روی تصاویر کلیک کنید تا در بزرگترین حالت ممکن نمایش داده شوند .